loading...

وبلاگ وکیل

قوانین احکام عمومی 1.1 این توافق نامه کاربری (از این پس "توافق نامه" نامیده می شود) رویه و شرایط ارائه خدمات توسط وب سایت  coin-farm.net ، از این پس "ساز

آخرین ارسال های انجمن
vakilepooya بازدید : 142 یکشنبه 16 شهریور 1399 زمان : 10:19 نظرات (0)

قوانین

احکام عمومی

1.1 این توافق نامه کاربری (از این پس "توافق نامه" نامیده می شود) رویه و شرایط ارائه خدمات توسط وب سایت  coin-farm.net ، از این پس "سازمان دهنده" نامیده می شود و برای شخصی که مایل به دریافت خدمات این سایت است (از این پس "شرکت کننده" نامیده می شود)
1.2. برای شروع دریافت خدمات ، شرکت کننده صریحاً ، کاملاً و بدون قید و شرط کلیه شرایط این توافق نامه را می پذیرد ، و اگر با هیچ یک از موافقت نامه ها موافق نیستید ، سازمان دهنده از شما دعوت می کند تا از استفاده از خدمات آن خودداری کنید.
1.3 برگزارکننده و شرکت کننده روش و فرم انعقاد این توافقنامه را از نظر حقوقی معادل توافق نامه ای که به صورت کتبی منعقد شده معادل می دانند.
1.5 مدیریت coin-farm.net این حق را برای خود محفوظ است که بدون هشدار به کاربران ، هرگونه تغییر و اضافات را در قرارداد کاربر و سایت ایجاد کند.


2.1 اصطلاحات و تعاریف.

بازی نوعی فعالیت است که با هدف تأمین نیازهای فرد برای سرگرمی ، لذت بردن ، از بین بردن فشار روانی و همچنین ایجاد مهارت ها و توانایی های خاص به صورت بیان آزادانه شخص انجام می شود که ارتباطی با دستیابی به اهداف سودمندانه ندارد و باعث شادی در خود می شود.
زمین بازی یک مجموعه سخت افزاری و نرم افزاری از وسایل فیزیکی و نرم افزار واقع در اینترنت جهانی است که برای سازماندهی اوقات فراغت و تفریح ​​در نظر گرفته شده است.
 بازی " https://coin-farm.net " ، یک بازی آنلاین اقتصادی "پول آنلاین مجازی" نام جداگانه و منحصر به فردی از یک زمین بازی متعلق به برگزار کننده است و در آدرس های اینترنتی قرار دارد https://coin-farm.net ، که در آن سازمان دهنده به سازمان و به منظور تنظیم سرگرمی ، اوقات فراغت و تفریح ​​خود به روش و شرایط مندرج در این قرارداد ، به شرکت کننده خدمات ارائه می دهد.
 موجودی بازی - یک واحد بازی معمولی برای شرکت در بازی ، "نقره" نامیده می شود ، مکان ثبت نام و ذخیره سازی آن حساب بازی شرکت کننده به شکل الکترونیکی در قالب سیستم حسابداری زمین بازی است "https://coin-farm.net ".
 حساب بازی - یک حساب مجازی از یک شرکت کننده بازی است که توسط برگزار کننده به هر شرکت کننده در زمین بازی ارائه می شود تا موجودی بازی (نقره ای) را ردیابی کند.

3.1 موضوع این توافق نامه تهیه شده توسط سازمان دهنده شرکت کننده خدمات برای سازماندهی اوقات فراغت و تفریح ​​در بازی است "https://coin-farm.net "مطابق با شرایط این قرارداد. این خدمات ، به ویژه ، به معنای موارد زیر است: خدمات خرید و فروش تجهیزات بازی (نقره ای) ، ثبت سوابق اطلاعات قابل توجه: حرکات در حساب بازی ، اطمینان از شناسایی و امنیت شرکت کنندگان ، توسعه نرم افزار یکپارچه در زمین بازی و برنامه های خارجی ، اطلاعات و سایر خدمات لازم برای سازماندهی بازی و ارائه خدمات به شرکت کننده در روند آن در سایت برگزار کننده.
3.2 بازی به عنوان یک کل ، و همچنین هر یک از عناصر آن یا هر برنامه بازی خارجی مرتبط ، فقط برای سرگرمی ساخته شده است. شرکت کننده اذعان می کند که تمام فعالیت های بازی در زمین بازی برای او سرگرم کننده است. شرکت کننده موافقت می کند که بسته به ویژگی های حساب خود ، درجه مشارکت وی در بازی به درجات مختلف در دسترس خواهد بود.
 3.3 شرکت کننده موافقت می کند که وی شخصاً مسئول کلیه اقدامات انجام شده با موجودی بازی (نقره ای) است: خرید ، فروش ، واریز و برداشت ، و همچنین برای انجام اقدامات در زمین بازی: ایجاد ، خرید و فروش ، عملیات با همه عناصر بازی و سایر موارد ویژگی های بازی و اشیا used مورد استفاده برای گیم پلی.
3.4 شرکت کننده اذعان می کند که درجه و توانایی شرکت در سرگرمی در سرور Game از ویژگی های اصلی خدمات ارائه شده به وی است.

حقوق و تعهدات طرفین

4.1 حقوق و تعهدات شرکت کننده
 4.1.1 در بازی شرکت کنید "https://coin-farm.net "فقط می توانند افرادی باشند که طبق قوانین کشور محل اقامت خود به توانایی قانونی مدنی رسیده باشند. کلیه عواقب عدم رعایت این شرط به عهده شرکت کننده است.
4.1.2. درجه و روش شرکت در این بازی توسط خود شرکت کننده تعیین می شود ، اما نمی تواند با این توافق نامه و قوانین زمین بازی مغایرت داشته باشد.
4.1.2. شرکت کننده موظف است:
4.1.2.1. در هنگام ثبت نام به طور واقعی اطلاعات مربوط به خود را ارائه دهید و در اولین درخواست سازمان دهنده ، اطلاعات قابل اعتماد در مورد شخصیت خود ارائه دهید ، به شما اجازه می دهد تا او را به عنوان صاحب حساب در بازی شناسایی کنید.
4.1.2.2. عدم استفاده از این بازی برای انجام هر عملی که مغایر با قوانین بین المللی و قوانین کشور است - محل اقامت عضو ؛
4.1.2.3. از ویژگی های غیرمستند (اشکالات) و خطاهای نرم افزار بازی استفاده نکنید و بلافاصله به سازمان دهنده در مورد آنها و همچنین در مورد افرادی که از این خطاها استفاده می کنند اطلاع دهید.
4.1.2.4. برای بدست آوردن مزایای بازی از هر نوع برنامه خارجی استفاده نکنید.
4.1.2.5. برای تبلیغ پیوند وابسته خود و همچنین منبع حاوی آن ، لیست های پستی و انواع دیگر پیام ها به افرادی که رضایت خود را برای دریافت آنها اعلام نکردند (هرزنامه) استفاده نکنید.
4.1.2.6. حق محدود کردن دسترسی سایر شرکت کنندگان یا اشخاص دیگر به بازی را ندارد ، موظف است با شرکت کنندگان در بازی ، و همچنین با سازمان دهنده ، شرکا و کارمندانش ، با احترام و رفتار صحیح رفتار کند ، در کار دومی دخالت نکند.
4.1.2.7. سازمان دهنده و شرکت کنندگان در بازی را فریب ندهید.
4.1.2.8. به هیچ وجه از فحش و توهین استفاده نکنید.
4.1.2.9. تحقیر عملکرد سایر بازیکنان و دولت نیست.
4.1.2.10. تهدید به خشونت و صدمه جسمی به کسی نباشد.
4.1.2.11. توزیع مطالبی را که موجب رد یا نفرت از هر نژاد ، مذهب ، فرهنگ ، ملت ، مردم ، زبان ، سیاست ، دولت ، ایدئولوژی یا جنبش اجتماعی شود ، نکنید.
4.1.2.12. تبلیغ پورنوگرافی ، داروها و منابع حاوی چنین اطلاعاتی نکنید.
4.1.2.13. برای پنهان کردن نقض تعهدات یک عضو ، از اقدامات ، اصطلاحات یا اصطلاحات مختلف استفاده نکنید.
4.1.2.14. اقدامات مستقل رایانه و سایر امنیت را به طور مستقل انجام دهید ، مخفی نگه دارید و داده های شناسایی خود را به شخص دیگر یا شخص دیگر منتقل نکنید: ورود به سیستم ، رمز ورود حساب و غیره ، از دسترسی غیر مجاز به صندوق پستی مشخص شده در نمایه حساب شرکت کننده جلوگیری کنید. کل خطر عواقب نامطلوب افشای این داده ها به عهده شرکت کننده است ، زیرا شرکت کننده موافقت می کند که سیستم امنیت اطلاعات زمین بازی انتقال ورود به سیستم ، رمز ورود و اطلاعات شناسایی حساب شرکت کننده به اشخاص ثالث را شامل نمی شود.
4.1.2.15. به طور مستقل مسئولیت شخصی مربوط به انجام معاملات و عملیات مالی خود را بر عهده دارند ، سازمان دهنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال اقدامات مالی انجام شده بین بازیکنان برای انتقال موجودی بازی و ارز بازی و همچنین سایر ویژگی های بازی ندارد.
4.1.2.16. اولین کسی که از طریق صفحه "مخاطبین" به سازمان دهنده در مورد ادعاها و شکایات خود به صورت کتبی اطلاع می دهد.
4.1.2.17. به طور منظم با اخبار بازی و همچنین تغییرات در این توافق نامه و در قوانین بازی در زمین بازی آشنا شوید. کاربر موظف است حداقل هفته ای یکبار با احتیاط توافق نامه کاربر و شرح عملکردها و خدمات پروژه را بخوانید (ممکن است تغییراتی در آنها اعمال شود و به این موارد اضافه شود - به بند 1.5 مراجعه کنید) ، زیرا عدم آگاهی از قوانین مسئولیت نقض کاربر را از بین نمی برد.
4.1.2.18. برای افزایش جوایز ارجاع ، حسابهای اضافی ایجاد نکنید. چنین کارهایی منجر به مسدود کردن حساب یا بازنشانی آن می شود. 

4.2 حقوق و تعهدات برگزار کننده.

4.2.1 برگزار کننده موظف است:
4.2.1.1. برای دسترسی رایگان بازیکن به زمین بازی و شرکت در بازی. شرکت کننده به طور مستقل هزینه اینترنت را با هزینه شخصی خود پرداخت می کند و هزینه های دیگر مربوط به این عمل را نیز متحمل می شود.
 4.2.1.2. موجودی بازی (نقره ای) را در حساب بازی شرکت کننده ثبت کنید. 
4.2.1.3. به طور مرتب سخت افزار و مجموعه نرم افزار را بهبود می بخشد ، اما تضمین نمی کند که نرم افزار بازی دارای خطا نباشد و سخت افزار از پارامترهای عملکرد خارج نمی شود و به راحتی کار می کند.
4.2.1.4. مطابق بند 6 این قرارداد ، رژیم رازداری را در مورد اطلاعات شخصی شرکت کننده رعایت کنید.
 4.2.1.5. برای اطمینان از ارزش معادل موجودی بازی موجود در بازی (نقره ای) در حساب بازی شرکت کننده ، تعهدات مالی داشته باشید. دریافت پول توسط کاربر با وجود طلا در حساب وی محدود می شود 1 طلا حق برداشت 1 RUB از سیستم را می دهد. 
طلا به این اعتبار تعلق می گیرد: جبران مجدد مانده نقره شما (40٪ ارزش نقره خریداری شده به حساب طلای شما واریز می شود) ؛ دوباره پر کردن مانده نقره با مراجعه به سطح 1 (20٪ از ارزش نقره خریداری شده به حساب طلای شما واریز می شود) ؛ دوباره پر کردن موجودی نقره با مراجعه به سطح 2 (5٪ ارزش نقره خریداری شده به حساب طلای شما واریز می شود).
 
 4.2.1.6. به هر شخصی که به طور قانونی صاحب تجهیزات بازی (نقره) است ، منهای هزینه های این عملیات به دلیل ارزش بازار (نقره) مبلغی پرداخت می شود.


4.2.2. برگزارکننده حق دارد:
4.2.2.2. خدمات اضافی پرداخت شده را به شرکت کننده ارائه دهید ، لیست آنها ، همچنین روش و شرایط استفاده توسط این توافق نامه ، قوانین زمین بازی و سایر اطلاعیه های برگزار کننده تعیین می شود. در عین حال ، سازمان دهنده حق دارد در هر زمان تعداد و حجم خدمات پولی ارائه شده ، هزینه ، نام ، نوع و اثر استفاده را تغییر دهد.
4.2.2.3. این توافق نامه را به حالت تعلیق درآورید و شرکت کننده را از مشارکت در نقض این توافق نامه و قوانین زمین بازی از شرکت در بازی برای مدت زمان تحقیق جدا کنید.
4.2.2.4. اگر متوجه شود که شرکت کننده این توافق نامه یا قوانینی را که در زمین بازی تعیین شده را نقض کرده است ، طبق روال 5.10 این قرارداد ، یک شرکت کننده را از بازی خارج کنید.
4.2.2.5. در حین کار بازسازی ، تعمیر و نگهداری سایت بدون ارائه هشدار به شرکت کننده ، ارائه خدمات را به طور جزئی یا کامل قطع کنید.
4.2.2.6. برگزارکننده مسئولیتی در قبال عملکرد نادرست نرم افزار بازی ندارد. شرکت کننده از نرم افزار به صورت "AS IS" استفاده می کند. اگر سازمان دهنده متوجه شود كه در هنگام بازي در كار سايت ، خرابي (خطايي) رخ داده است ، نتايجي كه در حين عملكرد نادرست نرم افزار رخ داده است ، ممكن است به تشخيص برگزاركننده لغو و يا تصحيح شود. شرکت کننده موافقت می کند که در مورد کیفیت ، کمیت ، نظم و زمان فرصت های بازی و خدمات ارائه شده به سازمان ، درخواست تجدید نظر نکند.
4.2.2.7. از ایمیل مشخص شده در هنگام ثبت نام کاربر برای اهداف تبلیغاتی منابع شخص ثالث استفاده کنید.
4.2.2.8. تغییر یک طرفه روند موجودی بازی.


ضمانت و مسئولیت

5.1 سازمان دهنده دسترسی مداوم و بدون وقفه به زمین بازی و خدمات آن را در صورت بروز مشکلات فنی و / یا شرایط پیش بینی نشده ، از جمله: کار معیوب یا عدم عملکرد ارائه دهندگان اینترنت ، سرورهای اطلاعاتی ، سیستم های بانکی و پرداخت و همچنین اقدامات غیرقانونی شخص ثالث تضمین نمی کند. اشخاص سازمان دهنده تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خرابی انجام خواهد داد ، اما مسئولیت خرابی های فنی موقتی و وقفه در عملکرد بازی را ندارد ، صرف نظر از دلایل این خرابی ها.
5.2 شرکت کننده کاملا موافقت می کند که سازمان دهنده نمی تواند در قبال ضررهای شرکت کننده که در ارتباط با اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث با هدف نقض سیستم امنیتی تجهیزات الکترونیکی و پایگاه داده های بازی و یا در نتیجه قطع ، تعلیق یا خاتمه کانال های خارج از کنترل سازمان برگزار شده است ، مسئول شناخته شود و شبکه های ارتباطی مورد استفاده برای تعامل با شرکت کننده ، و همچنین اقدامات غیرقانونی یا غیر معقول سیستم های پرداخت ، و همچنین اشخاص ثالث.
5.3 برگزار کننده هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارات وارده در نتیجه استفاده یا عدم استفاده شرکت کننده از اطلاعات مربوط به بازی ، قوانین بازی و خود بازی ندارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان وارده توسط شرکت کننده در رابطه با اقدامات غیرمجاز وی و عدم آگاهی از قوانین بازی یا اشتباهات وی ندارد. در محاسبات؛
5.4 شرکت کننده موافقت می کند که با اراده خود و با مسئولیت خود از زمین بازی استفاده می کند. برگزار کننده هیچ تضمینی به شرکت کننده نمی دهد که او از شرکت در بازی سود خواهد برد یا سود می برد. میزان شرکت در این بازی توسط خود شرکت کننده تعیین می شود.
5.5 برگزار کننده در قبال اقدامات سایر شرکت کنندگان در قبال شرکت کننده مسئولیتی ندارد.
5.6 در صورت اختلاف و اختلاف نظر در زمین بازی ، تصمیم سازمان دهنده نهایی است و شرکت کننده کاملاً با آن موافق است. کلیه اختلافات و اختلافات ناشی از یا در رابطه با این توافق نامه باید از طریق مذاکره حل شود. اگر دستیابی به توافق از طریق مذاکره غیرممکن باشد ، اختلافات ، اختلافات و ادعاهای ناشی از این توافق نامه مطابق با قوانین فعلی بلیز حل می شود.
5.7 سازمان دهنده مالیات را برای شرکت کننده متحمل نمی شود. شرکت کننده متعهد می شود مطابق با قوانین کشور محل اقامت خود ، درآمد احتمالی دریافتی را به طور مستقل در اظهارنامه مالیاتی لحاظ کند.
5.8 برگزار کننده می تواند به طور یک جانبه این توافق نامه ، قوانین زمین بازی و سایر اسناد را اصلاح کند. در صورت تغییر در اسناد ، سازمان دهنده آخرین نسخه اسناد را در وب سایت زمین بازی ارسال می کند. همه تغییرات از لحظه ارسال اثر می گیرند. در صورت عدم توافق با تغییرات ایجاد شده ، شرکت کننده حق دارد این توافق نامه را ظرف 3 روز فسخ کند. در این حالت ، خاتمه توافق نامه مطابق با بند 5.9 این قرارداد انجام می شود. شرکت کننده برای آشنایی با اسناد و اخبار رسمی موظف است به طور مرتب به وب سایت رسمی بازی مراجعه کند.
 5.9 شرکت کننده حق دارد بدون ذخیره حساب بازی ، یک طرفه این قرارداد را فسخ کند. در این حالت کلیه هزینه های مربوط به شرکت در بازی به شرکت کننده جبران نشده و پس داده نمی شود. موجودی بازی (نقره ای) در حساب بازی شرکت کننده طبق بند 4.2.1.6 این توافق نامه برگشت داده می شود.
 5.10 سازمان دهنده حق دارد درمورد یک شرکت کننده یا گروهی از شرکت کنندگان که همدست نقض موارد شناسایی شده در این قرارداد هستند ، یک طرفه این قرارداد را خاتمه دهد و همچنین اقدامات دیگری را انجام دهد که احتمالات موجود در بازی را محدود می کند. در این حالت ، کلیه ویژگی های بازی ، موجودی بازی (نقره ای) واقع در حساب و حساب بازی یک شرکت کننده یا گروهی از شرکت کنندگان و همچنین کلیه هزینه ها قابل استرداد نیستند و جبران نمی شوند.
5.11 سازمان دهنده و شرکت کننده در صورت بروز شرایط فورس ماژور (فورس ماژور) از مسئولیت معاف هستند که شامل موارد زیر است: بلایای طبیعی ، جنگ ، آتش سوزی (آتش سوزی) ، سیل ، انفجار ، تروریسم ، ناآرامی ها ، ناآرامی های داخلی ، اقدامات دولتی یا نظارتی ، حملات هکرها ، منبع تغذیه مفقود شده ، غیرفعال یا سو mal عملکرد ، ارائه دهندگان خدمات اینترنت ، شبکه های ارتباطی یا سایر سیستم ها ، شبکه ها و خدمات. طرفی که چنین شرایطی را دارد ، باید در یک زمان معقول و به روشی قابل دسترسی ، چنین شرایطی را به طرف دیگر اعلام کند.

محرمانه بودن

6.1 شرط محرمانه بودن در مورد اطلاعاتی است که سازمان دهنده می تواند درمورد حضور شرکت کننده در وب سایت بازی درمورد شرکت کننده دریافت کند و می تواند با این کاربر خاص در ارتباط باشد. سازمان دهنده به طور خودکار اطلاعات فنی را از مرورگر شما دریافت می کند و به سرور می نویسد: آدرس IP ، آدرس صفحه درخواستی و غیره سازمان دهنده می تواند "کوکی ها" را در رایانه کاربر ضبط کند و متعاقباً از آنها استفاده کند. سازمان دهنده تضمین می کند که داده های ارائه شده توسط شرکت کننده هنگام ثبت نام در بازی توسط سازمان دهنده فقط در داخل بازی استفاده می شود.
6.2 برگزار کننده حق انتقال اطلاعات شخصی در مورد شرکت کننده را به اشخاص ثالث فقط در مواردی که:
6.2.1. شرکت کننده ابراز تمایل به افشای این اطلاعات کرده است.
6.2.2. بدون این ، شرکت کننده نمی تواند از محصول یا خدمات مورد نظر استفاده کند ، به ویژه - اطلاعات مربوط به نام ها (نام های مستعار) ، ویژگی های بازی - ممکن است برای سایر شرکت کنندگان در دسترس باشد.
6.2.3. این توسط قوانین بین المللی و / یا مقامات مطابق با رویه قانونی مورد نیاز است.
6.2.4. شرکت کننده این توافق نامه و قوانین زمین بازی را نقض می کند.

سایر مفاد

7.1 فاقد اعتبار یک قسمت یا بند (زیر بند) این توافق نامه فاقد اعتبار سایر قسمتها و بندها (بندهای فرعی) دیگر نیست.
7.2 مدت این قرارداد برای کل دوره زمین بازی ، یعنی برای یک مدت نامحدود تعیین شده است و به معنی تاریخ انقضا این قرارداد نیست. 
7.3 با ثبت نام و حضور در زمین بازی ، شرکت کننده تأیید می کند که شرایط این توافق نامه ، و همچنین قوانین بازی و سایر اسناد رسمی را خوانده ، درک کرده و کاملاً پذیرفته است.
7.4 برای دریافت خدمات سایت ، شرکت کننده کلیه شرایط این توافق نامه را به طور کامل می پذیرد. در صورت عدم توافق با هر یک از شرایط توافق نامه ، از شرکت کننده دعوت می شود تا از استفاده از خدمات سایت خودداری کند.
سرویس ارائه شده در قالب یک بازی در جهت برآوردن نیازهای شرکت کننده است ، که وی با رضایت خود برای شرکت ، آن را به طور مستقل تعیین و ارزیابی می کند.
این شرایط بازی و سایر اطلاعات سایت به این دلیل نیست که سازمان دهنده بتواند احساسات مربوط به پیش بینی موفقیت (هیجان) را به شرکت کننده القا کند.
7.5 این توافق نامه از لحظه ثبت شرکت کننده در پروژه لازم الاجرا می شود. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,519
  • بازدید ماه : 2,251
  • بازدید سال : 7,333
  • بازدید کلی : 1,276,623